معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما

۱ – WhatsApp

واتس اپ یکی از قدیمی ترین برنامه های چت و گفتگو می باشد که اکثر مردم دنیا از آن استفاده می کنند، این برنامه قابلیت های زیادی مانند برقراری تماس صوتی و تصویری ، ارسال پیام متنی ، ارسال تصویر و … می باشد. اما دو قابلیت بارز این برنامه امکان ارسال پیام صوتی و وجود صورتک های فراوان می باشد.

 

Whatsapp-tarfandha

 

۲ – Viber

وایبر از نظر کاربرد بسیار شبیه به واتس اپ می باشد اما از واتس اپ بسیار محبوب تر است. وایبر به شما این امکان را می دهد که با مخاطبین گوشی خود با هزینه ی بسیار پایین اقدام به تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام، تصویر و صدا بپردازید.این برنامه به طور خودکار مخاطبین گوشی شما را شناسایی می کند.یکی از قابلیت های جدید وایبر اضافه شدن بخش بازی به این اپلیکیشن پیام رسان می باشد.

 

viber-tarfandha

 

۳ – Line

برنامه ی لاین یکی از محبوب ترین مسنجر های چت و گفتگو در ایران می باشد که امکان تماس صوتی و تصویری رایگان ، پیام متنی ، ارسال پست و … از قابلیت های این برنامه می باشد. برنامه لاین قادر است مخاطبین شما را شناسایی کرده و آن ها را به طور خود کار افزودن دوست کند.

 

line-tarfandha

 

۴ – Tango

برنامه تانگو نیز یکی از شباهت فراوانی با برنامه های معرفی شده در بالا دارد. از امکانات این برنامه می توان به رابط کاربری ساده ، امکان بازی دونفره در تانگو و افزودن دوست از راه های مختلف از جمله SHAKE اشاره نمود.

 

tango-tarfandha

 

۵ – BeeTalk

پیام رسان پرطرفدار BeeTalk یک برنامه رایگان چت برای سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد که امکانات زیادی نظیر تماس صوتی ،ارسال پیام با شکلک های جذاب و زیبا ،پیدا کردن کاربرانی که در اطراف شما هستند ، و… را کاملا رایگان دارا میباشد.از مهم ترین امکانات این برنامه، قابلیت ارسال پیام جادویی می باشد.

 

beetalkscreens-720x469

 

۶ – Telegram

تلگرام یکی از مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های مورد نظر خودشان را ارسال کنند.

 

telegram

 

۷ – Google Voice

در گوگل وویس شما قادرید تا با استفاده از اکانت گوگل خود پیام و تماس بین المللی رایگان داشته باشید.

 

google_voice_tarfandha

 

۸ – Kakao Talk

KakaoTalk یک پیام رسان رایگان، سریع و چند کاره می باشد که ارسال پیام متنی ، عکس، فیلم، یادداشت های صوتی و اشتراک موقعیت مکانی از قابلیت این برنامه می باشد. وجود شکلک ها و sticker های جذاب ، گفتگوی سرگرم کننده ای را در Kakao talk برای شما به ارمغان می آورد.

 

kako-talk-tarfandha0

 

۹ – Hike

پیام رسان Hike یکی از جالب ترین برنامه های معرفی شده در این مطلب می باشد.این برنامه علاوه بر امکان ارسال پیام متنی و صوتی و … یک قابلیت با نام HIKE OFFLINE را دارا می باشد. در صورتی که شما در این برنامه یک پیام به دوست خود که آفلاین باشد ارسال کنید، پیام شما بدون هیچ هزینه ای و از طریق اس ام اس برای او ارسال خواهد شد.

 

  Hike_Messenger_tarfandha

 

۱۰ – BBM

BBM یا بلک بری مسنجر ، پیام رسان اختصاصی گوشی های بلک بری بوده اما در حال حاضر برای اکثر سیستم عامل های موبایل از جمله اندروید و ویندوز فون و iOS ارائه شده است.این برنامه همیشه گوشی شما در حال اجرا بوده و نیازی به اجرای آن نیست.

 

bbm_tarfandha

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: موبایل، ترفندستان، ترفند های کامپیوتر، ترفند های موبایل، ترفندهای اندروید، ،
:: برچسب‌ها: معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.